skoltrött tjej

Kämpa på  nu det sista josefin... KÄMPA!
Har sagt detta till mig själv minst 300 gånger nu denna kväll. näst sista prover imon. Pluggat på  bra men INGET fastnar i mitt lilla huvud.
Denna veckan har inte varit den bästa i mitt liv och hela jag har varit trött på  allt som finns. Usch! Hoppas helgen blir en toppen helg med mycket skratt. Imorgon ska jag till Liseberg och kolla på veronica maggionågon mer som ska dit?
Nu ska jag läsa det sista sen hoppar jag in i duschen sen blir det nya lakan i sängen sen blir det en GO sömn för min del.


ÅHHH.... höll på att glömma, vad tycker ni om denna underbara klänningen???
finns på  Lindex för 300/400 kr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0