Marsstrand nu!

Hej!
Förlåt för att det inte har kommit upp något inlägg på dom senaste dagarna. Men jag har varkligen haft fullt upp.
Veronika Maggio var skit bra i  fredags på  Liseberg, eller vad tyckte ni?
I lördags så var det ultimat deg dag för min del. Sen på  söndagen så åt jag och mina familj på resturang, super gott!
Har inga bilder ifrån helgen hoppas det inte gör något.



Idag ska jag och min klass till marsstrand i någora dagar. vi  ska det på  klassresa nu  innan skolan slutar helt! ska bli  jätte roligt. Hoppas vädret blir bra för det står att det ska bli  regn hela veckan...
Nu måste jag åka hoppas att ni  får det bra här hemma, så får vi  se om jag bloggar under marsstrand!



ser iaf lite mysigt ut?

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0