Lite om mig själv

Kankse lite kul att få veta vem jag är? Nu när ni ska börja läsa min blogg dag in och dag ut, haha!
Mitt namn är Josefin och jag är 16 år. lite svårt att skriva vad jag har för intressen, men jag älskar verkligen att shoppa kläder, så  får jag inte glöma mina fina och älskade vänner som jag brukar vara med! utan dom skulle jag vara en konstig person, hihi.
Linjen jag börja på  i sommar är hotell turism på  Burgården. Jag längtar verkligen jättte mycket och jag hoppas att jag kommer bli  nöjd över mitt val och skolan. Jag vill bli flygvärdinna när jag blir stor,  det var kankse inte min högsta önskan när jag var liten. Men när jag fick höra hur kul det verkar vara från andra personen så  tror jag att det är något för mig. 
Man har ju hörta både dåliga och bra saker om Burgården. Men jag ska som sagt fatta mig en egen uppfattning om skolan.
Snart är det sommar och jag kommer både resa,vara med kompisar och slösa massa pengar på fika och kläder inne i Göteborg. Jag tror och hoppas på att denna sommaren kommer bli  så  otroligt rolig och minnesvärd!





Puss på  er / Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0