Ledig!

Hur skönt är det inte att vakna upp i sängen vid halv  12 på en torsdag och tänka att man är ledig tills på  måndag?
Det var jätte trevligt igår hemma hos student barnet Sarah, Hon tyckte det var en lyckad dag. Den när vi åkte skulle hon ut och fira med sina härliga vänner.
påvägen hem så släppte mamma av mig vid Julia så det var en perfekt avslutning på  kvällen.
Idag ska jag försöka städa lite bland mina kläder, sen ska jag testa min nya data pappa kom hem med igår till mig.
Bloggar mer under dagen!
Pussar!



min skatt Ceasar är så otroligt saknad!

Kommentarer
Postat av: Isabel

vart är ceasar??<3

2011-06-05 @ 17:03:34
URL: http://karinisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0